آنالیز نمایندگان بخش خصوصی از آثار منفی کرونا و شرایط روز اقتصاد کشور

به گزارش وبلاگ خبری، نشست دوازدهم هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، صبح سه شنبه 30 اردیبهشت ماه با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار و به صورت زنده از سایت و حساب رسمی اینستاگرام اتاق تهران پخش می گردد.

آنالیز نمایندگان بخش خصوصی از آثار منفی کرونا و شرایط روز اقتصاد کشور

به گزراش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری وبلاگ خبری بعد از دو ماه وقفه ای که در برگزاری نشست های ماهانه نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ایجاد شده بود، فردا 30 اردیبهشت ماه 99 ساعت 7:00 صبح، نشست دوازدهم هیئت نمایندگان اتاق تهران برگزار می گردد.

در این نشست که به بحث و آنالیز در خصوص مسائل مهم روز اقتصاد ایران اختصاص دارد، تمرکز ویژه ای روی آسیب های مالی ناشی از همه گیری کرونا و راه های کاهش این زیان ها قرار گرفته و نمایندگان بخش های مختلف اقتصاد در خصوص این مسئله سخن خواهند گفت.

هم چنین گزارش هایی از صنعت تخم مرغ و زنجیره معدن و صنایع معدنی در این نشست ارائه خواهد شد.

با توجه به لزوم پایبندی به سیاست فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی این جلسه بدون حضور وبلاگ خبری رسانه ها برگزار می گردد اما با توجه به ضرورت اطلاع رسانی به موقع و شفاف، مشروح این نشست به صورت زنده به وسیله سایت اتاق تهران (tccim.ir) و حساب رسمی اینستاگرام اتاق تهران (@tccim.pr) پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "آنالیز نمایندگان بخش خصوصی از آثار منفی کرونا و شرایط روز اقتصاد کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نمایندگان بخش خصوصی از آثار منفی کرونا و شرایط روز اقتصاد کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید