معاون رئیس جمهور: تمام تعهدات سفر های استانی رئیس جمهور محقق شده است

به گزارش وبلاگ خبری، معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام تعهدات سفر های استانی سال گذشته رئیس جمهور از محل منابع عمومی، بالغ بر 100 درصد و بعضی از استان ها تا 132 درصد پرداخت و محقق شده است.

معاون رئیس جمهور: تمام تعهدات سفر های استانی رئیس جمهور محقق شده است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ خبری، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به نزدیک شدن به یک سالگی سفر های استانی رئیس جمهور گفت: ابتدا باید بگویم که هر سفری که در سال 1400 به وسیله رئیس جمهور صورت گرفته است تمام تعهدات این سفر ها از محل منابع عمومی، بالغ بر 100 درصد و بعضی از استان ها تا 132 درصد پرداخت و محقق شده است.

وی اضافه نمود: بخش دیگر نیز، از محل منابع داخلی دستگاه ها و وزارتخانه ها تخصیص پیدا نموده و خوشبختانه این منابع نزدیک به تحقق 100 درصدی داشته است و بعلاوه بخشی دیگر نیز از محل استانداری ها برای اجرای طرح ها و پروژه ها پیش بینی شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تسهیلات، گفت: در تخصیص تسهیلات نیز این تسهیلات در موضوعات مختلف از جمله ازدواج به صورت 100 درصدی پرداخت شده و سایر تسهیلات مانند مسکن نیز در شرف پرداخت است.

مرتضوی توضیح داد: بعد از اتمام دور اول سفر های استانی احتمالا این سفر ها ادامه داشته باشد، اما این موضوع منوط به این مورد است که طرح های نویی وجود داشته باشد، ولی سفر های بنده تا نهایی شدن مصوبات استان ها ادامه دار خواهد بود، زیرا توسعه کشور جزو اولویت های اساسی دولت سیزدهم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معاون رئیس جمهور: تمام تعهدات سفر های استانی رئیس جمهور محقق شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیس جمهور: تمام تعهدات سفر های استانی رئیس جمهور محقق شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید