پنتاگون: یک نفر از حمله کنندگان به پایگاه آمریکا در سوریه زخمی شد

به گزارش وبلاگ خبری، سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش سه شنبه شب اعلام کرد که در واکنش به حمله موشکی اجرا شده به پایگاه آمریکا در سوریه یک نفر از دشمنان زخمی شده است.

پنتاگون: یک نفر از حمله کنندگان به پایگاه آمریکا در سوریه زخمی شد

از اسپوتنیک، واین ماروت سخنگوی ائتلاف ضد داعش که مدعی است یکی از دشمنان زخمی شده، پیش از این در پیامی توییتری نوشته بود: در 28 ژوئن (7تیر) نیروهای آمریکا در سوریه مورد حملات راکتی قرار گرفتند و در این حملات هیچ یک از نیروهای آمریکا زخمی نشدند.

ماروت اضافه کرد: نیروهای آمریکایی حق ذاتی دفاع از خود را دارند و در برابر پرتاب موشک پاسخ می دهند.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا هم درباره حمله بامداد دوشنبه جنگنده های کشورش به مواضع گروههای مقاومت در عراق و سوریه هم مدعی شد آمریکا شروع کننده درگیری های اخیر نبوده است.

وی مدعی شد همان طور که بارها گفته ایم، ما باید از مردم خود دفاع کنیم، رئیس جمهوری آمریکا در این مورد مصمم است و این حملات طراحی شد تا پاسخی به تهدیدهایی باشد که علیه مردم ما وجود داشت.

خبرگزاری سوریه (سانا) دوشنبه شب به نقل از منابع محلی گزارش داد: یک پایگاه نیروهای نظامی اشغالگر آمریکایی واقع در میدان نفتی العمر در حومه شرقی دیرالزور هدف راکت قرار گرفته است.

شبکه خبری الجزیره هم به نقل از منابع محلی سوری گفت که نیروهای ائتلاف بین المللی در دیرالزور با چند فروند راکت به این حمله پاسخ داده اند.

الجزیره اضافه کرد: منابع مزبور گفتند که حمله از سوی شبه نظامیان هوادار دولت سوریه در ریف (حومه) دیرالزور اجرا شده است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "پنتاگون: یک نفر از حمله کنندگان به پایگاه آمریکا در سوریه زخمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون: یک نفر از حمله کنندگان به پایگاه آمریکا در سوریه زخمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید