کرونا ، شرایط چهارمحال و بختیاری قرمز شد ، امکان بازگشت محدودیت ها وجود دارد

به گزارش وبلاگ خبری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به قرمز شدن شرایط استان، عدم توجه مردم و افزایش میزان ابتلا امکان اعمال محدودیت های اوایل سال 99 همانند محدودیت تردد و تعطیلی برخی اماکن وجود دارد.

کرونا ، شرایط چهارمحال و بختیاری قرمز شد ، امکان بازگشت محدودیت ها وجود دارد

به گزارش وبلاگ خبری به نقل از فارس، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری، در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: باید با قدرت مراقبت های بهداشتی افزایش یابد و نباید اجازه دهیم شرایط در جامعه عادی پنداشته گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به قرمز شدن شرایط استان، عدم توجه مردم و افزایش میزان ابتلا، امکان اعمال محدودیت های اوایل سال همانند محدودیت تردد و تعطیلی برخی اماکن وجود دارد.

تشدید نظارت ها تا صدور مجوز محدودیت ها

وی گفت: فرایند اخذ مجوز اعمال برخی از محدودیت ها باید طی گردد و تا آن موقع نظارت ها به طور جدی باید تشدید شوند و مردم هم از نگرانی های موجود و افزایش چشمگیر میزان ابتلا آگاه شوند.

عباسی افزود: فعالیت آرایشگاه ها، تالارها، نمایشگاه های تخصصی، آکادمی های آزاد، کتابخانه های عمومی و مهدکودک ها در این جلسه ممنوع اعلام و مجوز اخذ تعطیلی این مراکز پیگیری می گردد و تا زمان صدور مجوز نظارت بر این اماکن تشدید می گردد.

وی ادامه داد: فعالیت تمامی آرایشگاه های زنانه ممنوع است و خدمات دهی به مسافرین در تمامی مراکز توریستی و گردشگری کماکان ممنوع است.

این مسئول توضیح داد: الزام استفاده از ماسک در تمامی وسایل حمل و نقل عمومی اعمال شده و تمامی مدیران موظف به اعمال نظارت بر پرسنل خود هم برای حفظ سلامتی خودشان و هم مراجعین هستند و همیشه بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کرونا ، شرایط چهارمحال و بختیاری قرمز شد ، امکان بازگشت محدودیت ها وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، شرایط چهارمحال و بختیاری قرمز شد ، امکان بازگشت محدودیت ها وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید