گواردیولا: صحبت کردن درباره همکارانم برایم آسان نیست، به ژسوس و گل هایش احتیاج داریم

به گزارش وبلاگ خبری، پپ گواردیولا امیدوار است تیمش در دربی منچستر رویکردی منطقی و قدرتمندانه داشته باشد.

گواردیولا: صحبت کردن درباره همکارانم برایم آسان نیست، به ژسوس و گل هایش احتیاج داریم

به گزارش وبلاگ خبری، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از دربی منچستر در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس ابراز امیدواری کرد شاگردان او رویکردی منطقی مقابل رقیب دیرینه داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: نمی دانم این بازی چقدر برای طرفداران مهم است. هرگز از آن ها سوال نپرسیده ام. در نظر خودم یک بازی مهم و رقابتی بزرگ در پیش داریم.هیچ پیشنهادی برای آرتتا دریافت ننموده ایم. در این رابطه با او صحبت ننموده ام و خواهان ماندنش هستم.سولسشایر خوب کار می نماید. آنجا نیستم که بتوانم حرفی در این باره بزنم. قضاوت کردن کار همکارانم برای من سخت است.معمولا اینجا در خصوص اتفاقات اخیر مثل روز گذشته یا روز قبل از آن صحبت می کنیم اما همه چیز در حال تغییر است. فردا رأس ساعت مقرر بازی را آغاز می کنیم و این بازیکنان هستند که برنده را مشخص می نمایند. منچستریونایتد تاریخی غنی و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و ما باید کوشش کنیم آن ها را شکست بدهیم.

او در ادامه اضافه نمود: ژسوس باید خودش باشد چون به او و گل هایش احتیاج داریم. در بازی قبل به همین خاطر برنده شدیم. به او احتیاج داریم و اگر این را به خاطر بسپارد، در تمامی بازی ها قادر به گلزنی خواهد بود. تمامی بازیکنان همواره و صرف نظر از نتیجه یا عملکرد خوب و بد، باید اعتماد به نفس داشته باشند. ورزشکاران بزرگ ذهنیتی قوی دارند.الکساندر زینچنکو طی چند روز گذشته با سایر اعضای تیم تمرین نموده و آماده است اما نمی دانم بر اساس شرایط جسمانی اش، چند دقیقه می تواند بازی کند. سرخیو آگوئرو قادر به بازی کردن نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گواردیولا: صحبت کردن درباره همکارانم برایم آسان نیست، به ژسوس و گل هایش احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: صحبت کردن درباره همکارانم برایم آسان نیست، به ژسوس و گل هایش احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید