گوشی وان پلاس 10 پرو رونمایی شد

به گزارش وبلاگ خبری، طی چند ماه گذشته، اطلاعات زیادی در خصوص گوشی های پرچم دار شرکت وان پلاس منتشر شده اما با تغییرات بسیار زیادی که در این شرکت رخ داده، مطمئن نبودیم خبرهایی که تا کنون به اطلاع شما رسانده ایم به واقعیت تبدیل شوند. با این حال، در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2022، وان پلاس رسماً گوشی هوشمند پرچم دار نو خود را معرفی کرد. اکنون می توانیم به طور رسمی تأیید کنیم که وان پلاس 10 پرو در راه است و ضمن این موضوع نگاهی هم به تصاویر رسمی این گوشی بیاندازیم.

گوشی وان پلاس 10 پرو رونمایی شد

این تصاویر منتشر شده، گوشی هوشمند وان پلاس 10 پرو را در دو رنگ سیاه و سبز تیره نشان می دهند که این شرکت از آن با نام های Volcanic Black و Forest Emerald یاد می نماید. خوشبختانه، این عکس ها ثابت می نمایند که گوشی وان پلاس 10 پرو اسلایدر هشدار معروف خود را در این گوشی حفظ نموده و شما می توانید آن را در سمت راست گوشی و در مرکز ماژول دوربین عقب مشاهده کنید. اکنون که صحبت از ماژول دوربین این گوشی هوشمند شده، بد نیست اشاره ای کنیم که سال جاری طراحی آن کمی عجیب و غریب به نظر می رسد.

همانطور که برای اولین بار در رندرهای فاش شده مشاهده شد، ماژول دوربین این گوشی هوشمند وان پلاس بیرون زدگی بسیار کمی داشته و شبیه به طراحی گوشی گلکسی S21 سامسونگ به نظر می رسید. با این حال، مطابق تصاویر رسمی این گوشی پیداست که پرچم دار وان پلاس در قسمت بالا تخت و در پایین دارای حالت گرد است.

این متفاوت بودن دو سمت گوشی ممکن است از نظر بعضی ها جالب نباشد و بعضی دیگر نیز آن را بپسندند. تصاویر رسمی بعلاوه از سیستم دوربین سه گانه این گوشی خبر می دهند که به احتمال زیاد به این معنی است که وان پلاس 10 پرو یک لنز عریض، یک فوق عریض و یک لنز تله فوتو خواهد داشت. این اقدام برخلاف نسل قبلی این گوشی است که دارای سنسور منوکروم به همراه این سه لنز بود. تصاویر بعلاوه ثابت می نمایند که لنز تله فوتو این گوشی، زوم پریسکوپی نخواهد داشت.

منبع: Androidauthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی وان پلاس 10 پرو رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی وان پلاس 10 پرو رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید