اخبار مجلس

مبنای پرداخت عوارض در جاده ها معین شد

براساس لایحه بودجه 1403، وزارت راه و شهرسازی مکلف است با استفاده از ابزارهای هوشمند از کلیه وسایل نقلیه که در بزرگراه های شریانی تردد می نمایند، بر مبنا پیمایش به ازای هر کیلومتر و بر اساس نوع خودرو عوارض دریافت کند.

1 آذر 1402

موضوع افزایش تعطیلات سرانجام هفته است تا سفر مدیریت زمانی و مکانی گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، موضوع افزایش تعطیلات خاتمه هفته است تا سفر مدیریت زمانی و مکانی گردد.

10 اردیبهشت 1402

پیشنهاد افزایش 40 درصدی تعرفه های پزشکی در سال آینده

محمدمهدی ناصحی درباره افزایش تعرفه های پزشکی در سال 1402 اظهار کرد: ظرفیت سازمان بیمه سلامت برای افزایش تعرفه های پزشکی در سال آینده، پس از نهایی شدن بودجه سال 1402 معین خواهد شد اما پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت، افزایش 40 درصدی تعرفه های پزشکی در سال...

22 اسفند 1401

دوره آبیاری فضای سبز پردیسان قائم (عج) به حد مطلوب می رسد

شهردار کرمان گفت: طبق قرارداد با شرکت آب منطقه ای، حدود 50 لیتر آب به فضای سبز پردیسان قائم (عج) اختصاص می یابد.

3 شهریور 1401

هشدار چین به آمریکا: طوری عمل نکنید که بحران بزرگتری شکل بگیرد

وزیرخارجه چین گفت که ایالات متحده، نه چین، شرایط موجود در تنگه تایوان را نقض نموده است، زیرا این جزیره به وسیله قوانینی که به طور یکجانبه تصویب شده است راهنمایی می گردد که توافقات دوجانبه بین پکن و واشنگتن را نقض می نماید

16 مرداد 1401

معاون رئیس جمهور: تمام تعهدات سفر های استانی رئیس جمهور محقق شده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام تعهدات سفر های استانی سال گذشته رئیس جمهور از محل منابع عمومی، بالغ بر 100 درصد و بعضی از استان ها تا 132 درصد پرداخت و محقق شده است.

23 تیر 1401

رشد بازار سهام به لطف حمایت ها، بورس تا انتهای بهمن مثبت نمی ماند؟

به گزارش خبرنگاران، بازار سهام در ادامه فرایند مثبت چهارشنبه هفته گذشته امروز نیز 2.5 درصد رشد داشت. کارشناسان معتقدند تا تزریق نقدینگی و افزایش حجم و ارزش معاملات اتفاق نیفتد، احتمال ادامه دار بودن رشد در بورس بسیار اندک است.

16 خرداد 1401

ممنوعیت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونا در استان همدان از ممنوعیت ورود مسافران به شهرهای قرمز و نارنجی اطلاع داد.

2 خرداد 1401

معافیت اقتصادیاتی کارمزد معامله گران اولیه اوراق اقتصادی اسلامی

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس با معافیت اقتصادیاتی کارمزد تعهد پذیره نویسی و کارمزد معامله گران اولیه اوراق اقتصادی اسلامی دولت که در سال 1401 منتشر می گردد، موافقت کردند.

31 فروردین 1401

آغاز اولین دوره جذب و پرورش نخبگان در صنعت تجهیزات آزمایشگاهی کشور

تهران (پانا) - با حضور پدر علم ژنتیک ایران و برای نخستین بار در صنعت تجهیزات آزمایشگاهی کشور، فاز اول پذیرش دانشجویان علوم پایه جهت جذب و پرورش نخبگان در دوره کارورزی شرکت نویان نگین پارسیان آغاز شد.

20 مهر 1400

آمادگی استان برای راه اندازی کانون خیرین کار آفرین

محمود قنبری در سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری از آمادگی خراسان شاقتصادی برای اجرای طرح ایجاد کانون خیرینِ کارآفرین در استان خبر داد.

8 مهر 1400

قبای دانش بر تن سبز مازندران

سوادآموزی و فراگیری علم و دانش یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع به تعداد می رود؛ چراکه زمینه ساز رشد و ترقی و یکی از عوامل ارتقای سلامت اجتماعی و روانی شهروندان است، کمااین که سرچشمه بسیاری از آسیب های اجتماعی هم جهل و بی سوادی است.

3 مرداد 1400

تغییر ساعت منع تردد شبانه

به گزارس خبرنگاران، با شروع ماه مبارک رمضان بود که اعلام شد ساعت منع تردد شبانه برای تسهیل در تردد و جلوگیری از ترافیک به جای ساعت 21 از ساعت 22 شروع خواهد شد. موضوعی که با توجه به انتها ماه مبارک رمضان این سوال مطرح شده که آیا دوباره به ساعت قبل بازخواهد...

27 خرداد 1400

نرخ مالیات حقوق ها تعیین شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز شنبه و در هشتمین جلسه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه 1400 در بخش درآمدی ردیف4 تبصره 12 ماده واحده لایحه بودجه مقرر کردند کارکنان دولتی و غیردولتی با حقوق های کمتر از 4 میلیون تومان در سال 1400 از پرداخت مالیات معاف شوند.

2 فروردین 1400

خبرنگاران مجلس مهلت اجرای آزمایشی قانون شورای حل اختلاف را تمدید کرد

تهران - خبرنگاران - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه آنالیز لایحه بودجه مهلت اجرای آزمایشی قانون شورای حل اختلاف را تا زمان لازم الاجراء شدن در سال 1400 تمدید کردند.

29 اسفند 1399

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی امشب 24 بهمن ماه خاتمه می یابد

آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی امشب 24 بهمن ماه خاتمه می یابد.

29 اسفند 1399

پلوسی: سنا آماده استیضاح ترامپ است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت که مجلس سنای این کشور آماده است تا با دریافت طرح استیضاح رئیس جمهور سابق آمریکا فرآیند استیضاح وی را شروع کند.

4 اسفند 1399

جریمه بدهکاران آزادراهی معین شد

بر اساس لایحه بودجه سال آینده جریمه رانندگانی که عوارض مصوب در شبکه آزادراهی را پرداخت نکنند 20 درصد مازاد بر نرخ مصوب بوده و هر ماه به جرایم آن ها درصد دیگری اضافه خواهد شد.

17 دی 1399

جدال ادامه&zwnjدار حسن روحانی و محمد باقر قالیباف

حسن روحانی در تازه ترین سخنان خود در هیئت دولت شمشیر را از رو برای محمد باقر قالیباف بست و از او و مجلس تحت اختیارش به تندی انتقاد کرد. رئیس جمهور در این باره اظهار کرد: طبق قانون اساسی مشخص برنامه و خط مشی جزء اختیارات خاص رئیس جمهور به حساب می آید. ما...

16 دی 1399

زهرا استادزاده بر اثر کرونا درگذشت

خبرنگاران :زهرا استادزاده، عضو هیات علمی معاونت گسترش زبان فارسی مرکز همکاری های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

5 دی 1399
تعداد: (35)