افتتاح نخستین مرکز نوآوری بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش وبلاگ خبری، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پیرو فعالیت های انجام شده در خانه تاریخی سرهنگ ایرج به اسم مرکز نوآوری پژوهشگاه و دستاوردهای به دست آمده 11 مرداد 1400 نخستین مرکز نوآوری بخش خصوصی درحوزه های وابسته به میراث فرهنگی بااسم دنا افتتاح شد.

افتتاح نخستین مرکز نوآوری بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

مرکز نوآوری دنا که با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری شکل گرفته، فضایی برای فعالیت افراد خلاق، جوانان تحصیل نموده، نوآور و متخصص است تا بتوانند ایده های خود را در یک فضای کامال محبت آمیز و خلاق عملی نموده و به رشد فکری برسند.

از آنجایی که ایده ها و خلاقیت های علمی، فرهنگی، هنری و به ویژه هوشمندسازی حوزه گردشگری، با حضور جوانان یاری بزرگی به صنعت گردشگری می نماید، این مرکز با آنالیز نیا زهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، به بروزرسانی و خلق نوآوری در بخش گردشگری راه اندازی شده تا با جذب گردشگران بیشتر باعث رشد مالی و معرفی هرچه بهتر کشور در این بخش گردد.

پذیرش صاحبان ایده، برگزاری رویدادهای کارآفرینی و استارتاپ، یاری به ایجاد، پرورش و بقای ایده های نوآور، جهت دهی به صاحبان ایده به سمت پیاده سازی و رشد ایده به وسیله مشاوره و خدمات مورد احتیاج، تشویق و ترغیب صاحبان ایده به راه اندازی کسب و کارهای پژوهشی و دانش بنیان، مشاوره به منظور حمایت های قانونی برای حفظ حقوق مالکیت معنوی، حمایت و مشاوره به صاحبان ایده به منظور کاربردی کردن ایده، حمایت از بومی سازی و اجرای ایده ها به منظور برطرف احتیاج سازمان ها و دانشگاه ها و بخش خصوصی و... از وظایف این مرکز است.

منبع: گردشبان

به "افتتاح نخستین مرکز نوآوری بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نخستین مرکز نوآوری بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید