ایکس باکس همچنان از عرضه دیسکی بازی ها پشتیبانی خواهد نمود

به گزارش وبلاگ خبری، در این مدت ما شاهد اخبار زیادی حول آینده ایکس باکس بودیم. یکی از مهم ترین خبرها این بود که ایکس باکس میخواهد عناوین انحصاری خود را برای پلتفرم های دیگر مثل پلی استیشن و نینتندو سوییچ عرضه کند تا افراد بیشتری به بازی های ایکس باکس دسترسی داشته باشند. این خبرها باعث شد که هواداران ایکس باکس نگران شوند که شاید مایکروسافت به طور کامل بخش سخت افزاری و محتوای فیزیکی را فراموش نموده است.

ایکس باکس همچنان از عرضه دیسکی بازی ها پشتیبانی خواهد نمود

حال در مصاحبه اخیر فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مسئول بخش گیمینگ مایکروسافت، اعلام شده که ایکس باکس همچنان از محتوای فیزیکی پیشتیبانی خواهد نمود. طبق چیزی که اسپنسر در مصاحبه خود گفت، مایکروسافت تمام کوشش خود را خواهد نمود تا لوازم مورد احتیاج برای گیمرها را در اختیار آن ها قرار دهد و به همین علت به طور کامل به سمت محتوای دیجیتالی پیش نخواهد رفت. اسپنسر در ادامه شرح داد:

در ادامه اسپنسر اشاره نمود که داشتن درایو نوری برای کنسول های بازی هزینه بر است. در اصل این دستگاه ها جزو آخرین مواردی هستند که هنوز توانایی خواندن دیسک های مختلف را دارند و در نتیجه یافتن شرکتی که همچنان این قسمت از سخت افزار را با کیفیت بالا فراوری کند کمی سخت شده است.

با این وجود شرکت مایکروسافت همچنان به ساخت کنسول های دارای درایو نوری ادامه خواهد داد و استراتژی ایکس باکس این نیست که به طور کامل به سمت دیجیتال شدن پیش برود. به علت اینکه دیسک های بازی همچنان هواداران بسیاری داشته و افرادی که به داشتن کلکسیون علاقه دارند، تمایلشان به خرید این نوع بازی ها بیشتر است.

در ادامه اسپنسر در خصوص تعدیل نیروی اخیر مایکروسافت شرحات بیشتری منتشر کرد. اینطور که به نظر می رسد افرادی که از این شرکت خارج شدند بیشتر در بخش گیمینگ بوده و در ارتباط با خرید اکتیویژن بلیزارد بودند. نکته اینجاست که این خرید بزرگ تأثیر زیادی در روند مایکروسافت داشته و باعث شده تغییرات زیادی در بخش گیمینگ این شرکت ایجاد بشود.

منبع: Gamesindustry

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایکس باکس همچنان از عرضه دیسکی بازی ها پشتیبانی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس همچنان از عرضه دیسکی بازی ها پشتیبانی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید