ببینید؛ از زافینا، لی چائولان، آلیسا، پاندا و دویل جین برای تکن 8 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ خبری، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از شخصیت های قابل بازی زافینا (Zafina)، لی چائولان (Lee Chaolan)، آلیسا بوسکونوویچ (Alisa Bosconovitch)، پاندا (Panda) و دویل جین (Devil Jin) برای بازی مبارزه ای تکن 8 رونمایی نموده است.

ببینید؛ از زافینا، لی چائولان، آلیسا، پاندا و دویل جین برای تکن 8 رونمایی شد

زافینا یک ستاره شناس است که روستای او وظیفه حفاظت از مقبره عزازل را بر عهده داشت. او برای اولین بار در تکن 6 معرفی گردید و بعلاوه در Tekken 7 به عنوان یک شخصیت بسته الحاقی و بازی اسپین آف Tekken Tag Tournament 2 حضور دارد. لی چائولان در اولین نسخه از تکن معرفی گردید و برای هر بازی بعدی، به جز نسخه سوم بازگشت. او مدیر عامل شرکت رباتیک ویولت سیستمز است و به عنوان یک یتیم، به وسیله هیهاچی میشیما پذیرفته شد و هیهاچی را به عنوان رقیب کازویا میشیما بزرگ کرد. لی یکی از محبوب ترین شخصیت های سری محسوب می گردد.

در این میان آلیسا بوسکونوویچ که در Tekken 6: Bloodline Rebellion معرفی گردید، یک اندروید است که به وسیله دکتر بوسکونوویچ ساخته شده است. بوسکونوویچ او را از روی دختر مرحومش طراحی نموده است. تا شبیه دختر متوفی او باشد. از طرفی پاندا که حیوان خانگی وفادار، برترین دوست و محافظ لینگ شیائویو است، اولین حضور خود را در تکن 3 انجام داد و از آن موقع برای هر نسخه بازگشته است. البته باندای نامکو قبل از این تریلر در رویداد Tokyo Game Show 2023 گفت که پاندا یک شخصیت قابل بازی در تکن 8 خواهد بود.

در نهایت دویل جین، ابتدا در تکن 3 حضور پیدا کرد اما تا زمان نسخه پنجم سری به یک شخصیت قابل بازی تبدیل نشد. او شکل شیطانی جین کازاما پس از اینکه تحت تأثیرات ژن شیطانی قرار می گیرد، است. لازم به ذکر است که وقتی ژن شیطان به طور کامل فکر جین را در اختیار می گیرد، او تبدیل به یک شیطان دیوانه، تهاجمی و مخرب می گردد. دویل جین را می توان بیشتر شبیه یک شیطان درون بدن جین دانست، در حالی که به میزبانش به عنوان فردی ضعیف و بی ارزش نگاه می نماید و چندان خاطرات و احساسات مشترکی را با جین به اشتراک نمی گذارد.

بازی تکن 8 در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

ببینید؛ تریلرهای شخصیت های تکن 8
منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از زافینا، لی چائولان، آلیسا، پاندا و دویل جین برای تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از زافینا، لی چائولان، آلیسا، پاندا و دویل جین برای تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید