ببینید؛ از تیزر تری بوگارد برای استریت فایتر 6 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ خبری، تریلری که به تازگی از بازی استریت فایتر 6 رونمایی شده است، به هواداران نگاه خوبی به اولین شخصیت مهمان بازی، تری بوگارد (Terry Bogard) از سری Fatal Fury داده است.

ببینید؛ از تیزر تری بوگارد برای استریت فایتر 6 رونمایی شد

در جریان رویداد بازی های تابستانی اخیر، اعلام شد که شخصیت منفی معروف سری ام. بایسون (M. Bison) و شخصیت دیگری به نام النا (Elena) به عنوان بخشی از یک بسته الحاقی نو استریت فایتر 6 در دسترس قرار خواهند گرفت. بعلاوه معین شد که برای اولین بار در سری، استریت فایتر شامل شخصیت های مهمان خواهد بود که شامل تری بوگارد و مای شیرانوی از Fatal Fury می شوند. حال حدودا یک ماه پس از پیوستن بایسون به بازی، کپ کام (Capcom) یک تیزر اکشن برای تری منتشر نموده است.

این تریلر که در جریان مسابقات EVO 2024 به نمایش گذاشته شد، اولین نگاه به تری را ارائه می دهد اما شامل گیم پلی نیست. بازیکنانی که آلتیمیت پس یا 2 Character Pass بازی را خریداری نموده اند، پس از عرضه تری به طور اتوماتیک به او دسترسی خواهند داشت. بعلاوه می توان او را به صورت جداگانه با استفاده از ارز موجود در بازی باز کرد.

لازم به ذکر است که بایسون و تمام شخصیت های الحاقی بازی هر کدام 350 سکه ارزش دارند. در حال حاضر بسته های 6.99 دلاری و 11.99 دلاری به ترتیب 250 و 610 سکه را ارائه می دهند. از این سکه ها می توان برای باز کردن آیتم های تزئینی، استیج ها و موارد دیگر نیز استفاده کرد. به غیر از Fatal Fury، آخرین نسخه استریت فایتر از زمان عرضه با چندین مجموعه دیگر همکاری داشته است.

به عنوان مثال در آوریل امسال، استریت فایتر 6 با مانستر هانتر برای بیستمین سالگرد این سری همکاری کرد، در حالی که کراس اوور آن با سری محبوب لاک پشت های نینجا نیز در سال 2023 رخ داد و باید دید که در ادامه به چه آثاری همکاری خواهد داشت.

استریت فایتر 6 هم اکنون برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دسترس است. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از تیزر تری بوگارد برای استریت فایتر 6 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از تیزر تری بوگارد برای استریت فایتر 6 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید