تسریع بر اجرای مقدمات تخصیص آب خاکستری و تکمیل طرح پساب سمنان

به گزارش وبلاگ خبری، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مقدمات تکمیل طرح و تخصیص آب خاکستری پساب سمنان هرچه سریع تر از سوی دستگاه های اجرایی و خدماتی استان سمنان انجام گردد.

تسریع بر اجرای مقدمات تخصیص آب خاکستری و تکمیل طرح پساب سمنان

منوچهر فخری در نشست تسریع در اجرا و تکمیل طرح نیمه تمام پساب سمنان در سالن جلسات ساختمان معاونت عمرانی استانداری سمنان اضافه نمود: یکی از فعالان مالی برای مشارکت در تکمیل طرح پساب سمنان و بهره مندی از 100 لیتر بر ثانیه از آب خاکستری پساب سمنان برای راه اندازی کارخانه فولاد اعلام آمادگی نموده که با هماهنگی دستگاه های اجرایی مربوط پیگیری های لازم در این ارتباط انجام خواهد شد.

وی گفت: شهرداری سمنان به عنوان سرمایه گذار تکمیل طرح پساب سمنان ورود نموده است و باتوجه به اینکه تصمیمات در ارتباط با مسئله آب در استان سمنان حاکمیتی است اهلیت فعالان مالی برای همکاری با شهرداری سمنان در تکمیل طرح پساب سمنان معین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان توضیح داد: اجازه مشارکت فعال مالی خواستار سرمایه گذاری و راه اندازی کارخانه فولاد در طرح تکمیل پساب سمنان با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه سرمایه گذار، شهرداری سمنان و شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

فخری توضیح داد: تا حداکثر 20 روز آینده سرمایه گذار طرح راه اندازی کارخانه فولاد در شهرستان سمنان طرح خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تحویل و بعد از تشخیص اهلیت سرمایه گذار، گزارش های لازم برای پیگیری امور به اداره کل امور مالی و دارائی استان سمنان داده گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با ترک تشریفات و اخذ مجوزهای لازم می تواند با فراهم نمودن مقدمات کار در تکمیل طرح پساب سمنان همکاری کند.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای سمنان هم باید نسبت به تخصیص و نوع مصرف آب خاکستری پساب سمنان با شرکت آب و فاضلاب استان سمنان نشستی تا 2 هفته آینده را برگزار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تسریع بر اجرای مقدمات تخصیص آب خاکستری و تکمیل طرح پساب سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع بر اجرای مقدمات تخصیص آب خاکستری و تکمیل طرح پساب سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید