ثبت افزون بر 8 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان

به گزارش وبلاگ خبری، ایسنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، ثبت افزون بر 8 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان صورت گرفت.

ثبت افزون بر 8 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان

احسان منصورکیایی اظهار کرد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در همه محورهای این استان حضور پررنگ و موثری داشته و آماده ارائه خدمت به عموم هموطنان، زوار و مسافران نوروزی هستند.

وی میانگین نرخ تردد در بزرگراه امام رضا (ع) را 877 تردد اعلام و توضیح داد: بخش وسیعی از محور پرتردد تهران مشهد در استان سمنان واقع شده است.

وی با بیان اینکه 650 کیلومتر از محور منتهی به بارگاه حضرت ثامن الحجج (ع) در این استان واقع شده است، اضافه کرد: همکاران ما در راهداری استان در یک هزار و 300 کیلومتر رفت و برگشت این محور به زوار بهشت رضوی خدمات ویژه ارائه می دهند.

وی میانگین نرخ جریان تردد در باند جنوبی این بزرگراه را 882 خودرو برشمرد و گفت: نرخ جریان تردد در باند شمالی این بزرگراه در استان نیز در این مدت 872 خودرو بوده است.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان سمنان مجموع ترددها در کل محورهای مجهز به دستگاه های ترددشمار این استان را 649 هزار و 888 خودرو اعلام و گفت: 69 هزار و 135 تردد طی موج نخست سفرها در ورودی های این استان ثبت شده است.

منصورکیایی کل ترددهای اجرا شده در محورهای دارای ترددشمار استان از ابتدای طرح تا صبح امروز را 7 میلیون و 909 هزار و 302 خودرو برشمرد و گفت: 11.5 درصد از کل ترددها در این ایام مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده و مابقی مربوط به خودروهای سبک بوده است.

منصورکیایی در پایان از تمامی رانندگان و مسافران نوروزی خواست: با توجه به احتمال بارش نزولات جوی و لغزنده بودن سطح محورهای استان، در طول سفر خود با سرعت مطمئنه حرکت نموده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز در سطح جاده های استان اجتناب نمایند تا سفری ایمن داشته باشند.

منبع: همگردی

به "ثبت افزون بر 8 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت افزون بر 8 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید