علی نژاد: کار عظیم واترپلو در بازی های آسیایی می تواند تکرار گردد

به گزارش وبلاگ خبری، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ملاقات رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، گفت: امیدوارم در بازی های آسیایی پیش رو این موفقیت با کسب مدال مرغوب تر تکرار گردد.

علی نژاد: کار عظیم واترپلو در بازی های آسیایی می تواند تکرار گردد

به گزارش وبلاگ خبری، در این ملاقات که ظهر امروز (دوشنبه 27 خرداد) در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار گردید، علی نژاد با اشاره به نایب قهرمانی تیم ملی جوانان واترپلو در آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: واترپلو ایران در امر پشتوانه سازی گام های خوبی برداشته و امروز به عنوان تیمی جوان و آینده دار از قدرت های برتر قاره آسیا به حساب می آید. واترپلو در ایران رشته پویایی است که یکی از دلایل آن، برگزاری لیگ است و توجه به باشگاه هایی است که در این زمینه فعال هستند.

علی نژاد با تاکید بر اینکه برای رسیدن به توسعه ای پایدار شرط اصلی همکاری مناسب فدراسیون با آموزش و پرورش است، گفت: شنا همانند دوومیدانی ورزش پایه است و باید از کودکی و به صورت علمی شروع گردد که این امر مستلزم همکاری نزدیک با وزارت آموزش و پرورش است.

در این جلسه محسن رضوانی گزارشی از فعالیت های اجرا شده و برنامه های پیش رو فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را ارائه داد و گفت: خوشبختانه واترپلو امروز جزو قدرت های برتر آسیا هستیم، اما در شنا و شیرجه باید فاصله مان را از حریفان قاره ای کمتر کنیم.

رضوانی با اشاره به آخرین مرحله رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو، گفت: این رقابت ها 30 خرداد در صربستان برگزار می گردد و نفرات اعزامی هفته آینده پس از رکوردگیری تعیین می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علی نژاد: کار عظیم واترپلو در بازی های آسیایی می تواند تکرار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: کار عظیم واترپلو در بازی های آسیایی می تواند تکرار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید