کارشناسی 435 نقطه خودرو در 60 دقیقه

به گزارش وبلاگ خبری، خرید و فروش خودروهای کارکرده یکی از سخت ترین کارها است، همه می خواهند با گران ترین قیمت خودروی خود را بفروشند و از طرفی خریداران هم می خواهند با کمترین قیمت، برترین خودرو را به پارکینگ خانه خود ببرند. اگر در این شرایط قرار گرفته اید، به طور قطع با پیچیدگی های آن غریبه نیستید. در چنین بازارهایی تا به خود بیاید با سوئیچ یک خودرو در راستا منزل هستید. یک هفته آن خودرو بسیار خوب و مقبول است اما در هفته های آینده به یکباره با چالش های خودرو خریداری شده روبرو می شوید. از موتور گرفته تا بدنه مشکل دارد؛ مشکلاتی که در زمان معامله به شما گفته نشده است. آن موقع است که متوجه می شوید چه کلاه بزرگی سرتان رفته است.

کارشناسی 435 نقطه خودرو در 60 دقیقه

استارت آپ ها و کسب وکارهای آنلاین این روزها بسیاری از معضلات را حل نموده اند و این مشکل هم مستثنی نبوده است. کارنامه یکی از سرویس های شرکت دیوار است که صرفا به ارائه خدمات در بخش خودرو می پردازد. کارنامه یک سرویس کارشناسی خودرو در محل است که به خریدار و فروشنده یاری می نماید تا با خیالی آسوده تر معامله نمایند. سرویس های دیگری چون فروش سفارشی و خرید خودروی کارشناسی شده هم از دیگر خدمات این شرکت هستند.

اگر خودرویی چشمتان را گرفته، کارنامه به ارائه یک گزارش دقیق و مشاوره در قیمت به شما یاری می نماید تا خرید مطمئن و دقیق تری داشته باشید. اگر هم قصد فروش خودرو روی سایت دیوار را دارید، گزارش جامع کارنامه می تواند فروش خودروی شما را تسریع کند.

کارنامه چگونه خودروی مورد نظر شما را کارشناسی می نماید؟

اما راه و رسم گرفتن این نوع کارشناسی تخصصی که می توان به آن اعتماد کرد، چیست؟ اولین گام ثبت درخواست کارشناسی در کارنامه و انتخاب بخش کارشناسی یا تماس با واحد پشتیبانی با شماره 02179347 یا به وسیله اپلیکیشن دیوار با مراجعه به بخش درخواست کارشناسی است.

پس از ثبت درخواست، با شما تماس گرفته می گردد و در کمتر از 30 دقیقه بعد از تماس کارنامه با شما، کارشناس در محل مورد نظر حاضر می گردد و با استفاده از به روزترین دستگاه های آنالیز موجود در بازار، خودرو را از لحاظ رنگ و بدنه، فنی و موتور، سیستم فرمان و تعلیق و آپشن ها به صورت کامل (در کمتر از یک ساعت) آنالیز می نماید و در لحظه گزارش آنلاین برای کاربر ارسال می گردد. بعد از این مرحله شما می توانید گزارش را آنلاین یا کاغذی دریافت کنید که این گزارش با همکاری بیمه ایران تا سقف 100 میلیون تومان گارانتی دارد.

در گزارش کارشناسی، اطلاعات کاملی ارائه می گردد. به عنوان مثال در ماشین های خارجی آپشن ها، امکانات رفاهی، تجهیزات پارک، کروز کنترل، تنظیمات شرایط رانندگی، تجهیزات الکتریکی جایگاه ها، تنظیم نماینده موقعیت غربیلک، سان روف و تجهیزات، سقف برقی (کروک/پانوراما)، سیستم صوتی تصویری، سیستم راهنمایی اتوماتیک (GPS) آنالیز می گردد. سپس موارد جانبی خودرو مانند باله های عقب، تزئینات داخلی، یخچال یا جعبه خنک نماینده، اینورتر، باربند، پرده های خودرو، بکسل بند یدک کش، وینچ و ابزارهای خودرو از سوی کارشناسان آنالیز و در برگه کارشناسی علامت زده می گردد.

در گزارش کارشناسی سند دو برگ، کارت ماشین، اعتبارنامه معاینه فنی، اعتبار بیمه شخص ثالث، درصد تخفیف بیمه شخص ثالث، اعتبار بیمه بدنه، درصد تخفیف بیمه بدنه گارانتی، سوئیچ یدکی، دفترچه راهنما دارد و سایر موارد آنالیز می گردد. بعلاوه در گزارش کارشناسی بدنه و موارد جانبی خودرو می توان توضیح شرایط بدنه خودرو، فضای داخل و تجهیزات، موتور و انتقال قدرت، تعلیق، فرمان و ترمز و آپشن ها را دید.

برخی ایرادات در خودرو تنها با دستگاه دیاگ قابل شناسایی بوده کارشناسان خودرو از آن استفاده می نمایند تا اطلاعات کامپیوتر خودرو قابل خواندن باشد و بتوان از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرد.

بازدید بدنه خودرو با استفاده از تجهیزات دیجیتال و حرفه ای و تجربه بالای کارشناسان در تشخیص رنگ خودرو به صورت چشمی انجام خواهد شد و گزارش کارشناسی خودرو کارنامه در قسمت رنگ و بدنه شامل ضمانت نامه هم می گردد. در قسمت آپشن خودرو بسته به نوع خودروی مورد نظر تمام تجهیزات خودرو ضمن تست به وسیله دستگاه دیاگ به وسیله کارشناسان ماهر خودرو مورد آنالیز و کارشناسی ماشین قرار می گیرد.

در کارشناسی خودرو کارنامه بسیاری از ایرادات خودرو فقط در زمان حرکت امکان تشخیص دقیق را دارند به همین علت کارشناسان خودرو اقدام به تست رانندگی می نمایند. وجود آسیب در بخش سپر و گلگیر خودرو یک موضوع رایج بین اغلب خودروهای کارنموده است و به راحتی در تصادف دچار آسیب می شوند. برخی از این آسیب ها قابل چشم پوشی هستند ولی برخی دیگر نه. تفاوت ضخامت رنگ در برخی نقاط خودرو مورد نظر شما می تواند نشان دهنده این باشد که خودرو مورد نظر شما رنگ شده باشد. اگر هم کل خودرو شما مجددا رنگ شده باشد، باز هم ضخامت لایه رنگ که از حدود 4.7 بالاتر باشد، نشان دهنده لایه رنگ دیگر روی رنگ فابریک خودرو شما است، بنابراین خودروی مور نظر صافکاری و نقاشی شده است.

مزیت کارنامه نسبت به کارشناسی در مراکز فروش خودرو چیست؟

در نهایت 435 آیتم خودرو در عرض 60 دقیقه آنالیز می گردد.در مراکز فروش خودرو تنها بین 50 تا 250 مورد آنالیز می گردد که باعث می گردد نتیجه آن قابل اتکا نباشد. از طرفی وقتی فردی خودروی خود را در بخش افلاین کارشناسی می نماید ضمانتی دریافت نمی نماید اما کارشناسی در کارنامه بیمه می گردد و اگر کارشناس خطایی کرد و صاحب خودرو متضرر شد جبران خسارت می گردد؛ این ویژگی در هیچ جای دیگری به متقاضی ارائه نمی گردد. سپردن کارشناسی خرید و فروش خودرو به کارنامه مزایایی مانند افزایش اعتماد مشتری، صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی، اطلاع از حدود قیمت خودرو و اطلاع از معایب آن را در بردارد.

گزارش ارائه شده از سوی کارشناس هم دقیق، جامع و مصور است و از تمام زوایا عکس گرفته می گردد و به قدری دقیق است که حتی کاربر نیازی به تماشا خودرو از نزدیک احساس نمی نماید. گزارش کارشناسی در واحد کنترل کیفیت کارنامه آنالیز شده و سپس به واحد قیمت گذاری ارجاع می گردد. پس از معین بازه قیمت پیشنهادی کارنامه، گزارش نهایی شده و به صورت یک لینک برای کاربر پیامک می گردد. بعلاوه مشاوره قیمت صرفاً پیشنهادی است و مالک خودرو تصمیم گیرنده نهایی در خصوص قیمت خواهد بود.

منبع: فرارو

به "کارشناسی 435 نقطه خودرو در 60 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی 435 نقطه خودرو در 60 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید