ببینید؛ بازسازی آنتیل داون روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می شود

به گزارش وبلاگ خبری، سونی در مراسم State of Play اخیر پلی استیشن، با انتشار تریلری از بازسازی آنتیل داون (Until Dawn) برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی رونمایی کرده است.

ببینید؛ بازسازی آنتیل داون روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می شود

آنتیل داون یک اثر ترسناک است که از طریق سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) پیشرفته و از طریق سونی در سال 2015 برای پلی استیشن 4 منتشر شده است. در بازی، بازیکنان کنترل هشت جوان بزرگسال را به دست می گیرند که برای یک آخر هفته در مکانی تفریحی دور هم جمع شده اند. با این حال، زمانی که در یک بازی مرگبار بقا به دام می افتند، اوضاع به شدت تغییر می کند. همانطور که زمان پیش می رود، این هشت نفر باید تصمیمات سریع و دشواری بگیرند که تعیین می کند چه کسی زنده مانده و چه کسی بمیرد. گیم پلی بازی در درجه اول ترکیبی از کات سین و کاوش محیط به صورت سوم شخص است.

بازیکنان شخصیت ها را در یک محیط خطی کنترل کرده و برای یافتن سرنخ ها و آیتم ها کاوش می کنند. آن ها همچنین باید در طول سکانس های اکشن تصمیمات سریع بگیرند. به طور کلی منحصربه فرد ترین جنبه بازی سیستم اثر پروانه ای آن است. انتخاب هایی که بازیکنان در طول بازی انجام می دهند، می تواند پیامدهای مهمی داشته باشد، بر روابط بین شخصیت ها تأثیر بگذارد و منجر به نتایج متفاوتی در صحنه های خاص شود.

تریلر تازه بازی نگاهی به نسخه بازسازی شده آن با جلوه های بصری بهبود یافته دارد که به لطف آنریل انجین 5 حاصل شده است. از طرفی به نظر می رسد که بازی از قابلیت های دوال سنس و صدای سه بعدی پلی استیشن 5 به خوبی بهره می برد. گفتنی است که آنتیل داون بهبود یافته از طریق استودیوی بالستیک مون (Ballistic Moon) به جای سوپرمسیو گمیز ساخته می شود که مشغول فصل تازه آنتولوژی The Dark Pictures و همکاری با استودیوی سازنده Dead By Daylight است. بالستیک مون در وبسایت خود توضیح داد که هیجان زده است که بازیکنان را برای احیای دوباره این کابوس دوست داشتنی دعوت کند.

بازسازی آنتیل داون در سال جاری میلادی برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازسازی آنتیل داون روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازسازی آنتیل داون روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید