موسیقی

بهترین گجت های سونی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 19 محصول گران قیمت اما فوق العاده

در جهانی که هر روز شاهد پیشرفت های شگفت انگیز فناوری هستیم، سونی به عنوان یک نام آشنا و محبوب قدم های استواری را برای ارتقاء تجربه دیجیتالی ما بر می دارد. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به بررسی بهترین گجت های هوشمند سونی در خبرنگاران بپردازیم و...

4 فروردین 1403

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2024

گوشی های میان رده با توجه به تعادلی که بین امکانات و قیمت برقرار می کنند، از پرمخاطب ترین رده ها هستند و در این میان، برند سامسونگ با محصولات متنوع خود توانسته به جایگاهی برتر دست پیدا کند که باعث شده هر کاربر به آسانی بتواند بر اساس نیاز خود، بهترین گوشی...

20 اسفند 1402

نقش مخرب آلودگی صوتی بر آبزیان و محیط زیست دریا

هر وقت صحبت از آلودگی دریا می گردد، معمولا فکر ها درگیر آلودگی ناشی از فاضلاب های تخلیه شده به اقیانوس ها و دریاها و آلودگی های نفتی یا سموم شیمیایی می گردد؛ در حالی که آلودگی صوتی برای بسیاری از جانداران دریایی به اندازه سایر آلودگی ها خطرناک است.

24 بهمن 1402

بایدها و نبایدهای حمام گربه ، بهترین جایگزین شامپوی گربه چیست؟

گربه ها مانند سگ ها به حمام منظم نیازی ندارند. حمام گربه مواقعی ضروری است که حیوان خانگی شما طبق معاینات و آزمایش تشخیص بیماری ویروسی در گربه یا مسائل پوستی دچار بیماری شده است و نیاز به استحمام منظم با شامپوی دارویی دارد.

25 دی 1402

گنجینه ای که از گاراژ یک خانه سردرآورد

زمانی که گروهی از کارشناسان عتیقه برای بازدید از اشیاء زوجی که در کاتزولدز در انگلیس زندگی می کردند دعوت شدند، هیچ کس انتظار نداشت که با جامی متعلق به دودمان چینگ چین، که از جنس عاج کرگدن ساخته شده است در گاراژ این خانواده روبرو گردد.

4 آذر 1402

5 راه آسان و مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام

بازاریابان و صاحبان مشاغل دائماً در پی راه هایی برای تعامل با مخاطبان خود هستند. اینستاگرام با بیش از 1.4 میلیون کاربر فعال ماهانه بستری عالی برای بازاریابی است. اما شما احتیاج به افزایش تعامل در اینستاگرام دارید. نظرات، اشتراک گذاری ها، لایک ها، ذخیره...

23 خرداد 1402

10 فیلم برتر تاریخ سینما به انتخاب هوش مصنوعی

دامنه تأثیرپذیری هنر از فناوری تازه به ویژه هوش مصنوعی، مدام در حال افزایش است و این روند رو به رشد، قابلیت های پرشماری را خبرنگارانی کاربران قرار می دهد.

3 خرداد 1402

این راه حل های ساده چربی شکم را مثل کوره آب می نماید

یک رژیم غذایی با چربی های ساده اشباع نشده مانند آووکادو، آجیل، دانه ها، سویا و شکلات، از انباشته شدن چربی در ناحیه کمر جلوگیری می نماید.

9 اردیبهشت 1402

دانشمندان پس از 200 سال پیروز به رمزگشایی رساله باستانی بطلیموس شدند

محققان می گویند پس از گذشت بیش از 200 سال توانسته اند محتوای یک نسخه خطی متعلق به بطلمیوس اخترشناس بزرگ یونان باستان را کشف نمایند.

23 فروردین 1402

خواننده BTS تاریخ ساز شد

جیمین، یکی از اعضای گروه مشهور بی تی اس (BTS) به نخستین هنرمند اهل کره جنوبی تبدیل شد که توانسته به صورت انفرادی به جایگاه نخست جدول ترانه های برتر ایالات متحده آمریکا راه پیدا کند.

16 فروردین 1402

هتل سینر کاپادوکیا، اقامتگاهی زیبا در منطقه تاریخی ترکیه

هتل سینر کاپادوکیا، هتل 3 ستاره زیبا در منطقه تاریخی کاپادوکیا شهر بالن های رنگارنگ است که برترین امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم نموده و گزینه ایده آلی برای گردشگران به شمار میرود.

14 اسفند 1401

یک پیش بینی نو برای اسکار 2023

مراسم نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 12 مارس 2023 (21 اسفند) در تئاتر دالبی در هالیوود برگزار می گردد

3 اسفند 1401

رستوران های لوکس تهران ، گرون ترین رستوران های تهران

برخی اوقات این که بتونی توی یکی از رستوران های لوکس و گرون غذا بخوری حس خوبی به آدم میده، که البته تجربه ش برای همه خیلی هم ممکن نیست. البته اینکه برخی جاها قیمت های گزافی میگیرن علت بر این نیست که واقعا لوکس باشن و از همه لحاظ عالی باشن، خیلی جاها هستن...

10 بهمن 1401

10 جاذبه شگفت انگیز از دیدنی های مراکش

مراکش، جواهر آفریقای شمالی، دارای معماری تاریخی بسیار مجذوب کننده، شهرهای شلوغ، بازارهای بزرگ باستانی و طبیعت هیجان انگیزی است که دانستن آن شما را به جاذبه هایش جذب خواهد نمود که اولین تعطیلات خود را به گردشگری در مراکش بگذرانید و برای آن برنامه ریزی...

10 بهمن 1401

چند علت خوب برای سفر به بوسنی و هرزگوین!

بوسنی و هرزگوین کجاست؟ بوسنی و هرزگوین در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. در اینجا یک ترکیب پیچیده و منحصر به فرد از یک فرهنگ مجذوب نماینده و زیبایی طبیعتی بی نظیر وجود دارد. به هر کجا که نگاه کنید، چشمانتان منظره ها سرسبز و زیبا و سقف های رنگارنگ میبیند....

9 بهمن 1401

موزه ای به نام بزرگ مرد موسیقی ایران

روزی با یکی از دوستانم قرار گذاشتیم که به خانه صبا برویم. از چند نفر شنیده بودم که آنجا به موزه تبدیل شده است و در خیابان ظهیرالاسلام واقع شده است. در خیابان ظهیرالاسلام از هر کسی آدرس خانه صبا را پرسیدیم اظهار بی اطلاعی می کرد.

7 بهمن 1401

تمدید مهلت ارسال آثار به دوسالانه عکس نور

شورای سیاست گذاری دوسالانه عکس نور مهلت ارسال آثار را به پنجمین دوسالانه با موضوع #خانواده-باشکوه-ایرانی را تا خاتمه دی ماه 1401 تمدید کرد.

21 آبان 1401

شروع جشنواره سفر به دیار قومس از روستای قوشه دامغان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان از برگزاری نخستین جشنواره گردشگری روستایی این شهرستان با عنوان سفر به دیار قومس در روستای قوشه اطلاع داد.

10 مهر 1401

همه چیز درباره ماساژ نوزاد ؛ از فواید تا اصول ماساژ

وقتی با دست هایتان نوزاشش می کنید، فقط بدنش آرام نمی گیرد. فرزند شما در این لحظات امنیت را بیشتر از هر زمانی احساس می نماید. ماساژ نوزاد فواید زیادی را به فرزندتان می رساند و یکی از روش های موثر برای برقراری ارتباطی عمیق با نوزاد و آرامش دادن به او به شمار...

16 شهریور 1401

امیر محنتی: تفاوت اسپانسر و سرمایه گذار در هنر جا نیفتاده است!

تهران (پانا) - امیر محنتی می گوید اسپانسرهای هنری بیشتر دنبال بازگشت سرمایه هستند اما هنوز تفاوت اسپانسر و سرمایه گذار در کشور و به ویژه سینما و هنر جا نیفتاده است!

1 شهریور 1401
تعداد: (38)