سریال و پخش خانگی

ارزان ترین اکستندر وای فای تی پی لینک برای افزایش سرعت اینترنت

در حالی که شما می توانید یک تقویت کننده وای فای 5 میلیون تومانی برای بهبود شرایط سیگنال دهی خانه و افزایش سرعت اینترنت بخرید؛ تی پی لینک RE220 را باید ارزان ترین اکستندر وای فای ولی در عین حال بهترین و مالی ترین انتخاب دانست.

6 فروردین 1403

پا در این خانه بگذارید ؛ زبانتان بند می آید!

خانه عباسیان همان لوکیشن سریال های معروف مسافر ری، ملاصدرا، جابر بن حیان و خانه ای در تاریکی است که در محله سلطان امیر احمد کاشان ساخته شده و به حدی زیبا و شگفت انگیز است است که در لیست آثار ملی ایران ثبت شده است.

29 آبان 1402

مشهورترین زنان حرمسرای ناصرالدین شاه در یک قاب

دستخطی که در حاشیه های این عکس دیده می گردد، طبق توضیحات آرشیوی، به احتمال فراوان متعلق به خود ناصرالدین شاه است و حدس قریب به یقین این است که عکس را هم خود او گرفته باشد. در این تصویر مهم ترین و بانفوذترین همسران شاه (غیر از جیران و انیس الدوله) حضور دارند.

16 مرداد 1402

پشیمانی مهران احمدی از بازگشت به نقش بهبود فریبا در مرکز

مهران احمدی، بازیگر نقش بهبود در سریال مرکز معتقد است حضورش در فصل ششم این سریال اشتباه بوده و در این باره گفته: یکی از مهمترین پشیمانی های من در کل زندگی ام، بازی در مرکز 6 بود.

11 خرداد 1402

تصاویر هنری که خانم بازیگر در حال کوهنوردی منتشر کرد

مریم معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون تصاویری از خودش را در حال کوهنوردی منتشر کرد.

9 اردیبهشت 1402

ببینید؛ انیمه کوتاه رزیدنت اویل 4 یادآور کارتون های خاطره انگیز است

به مناسبت انتشار بازسازی رزیدنت اویل 4، کمپانی کپ کام (Capcom) از یک انیمه سریالی مجذوب کننده با موضوع این بازی رونمایی نموده است.

17 فروردین 1402

در سفر به قطر کجا بریم؟

قطر (Qatar) کشوری کوچک است اما در آن می توان جاذبه های طبیعی، انواع تفریحات و فعالیت های مختلف برای گردشگران را مشاهده کرد و مطمئنا سفر به آنجا می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم بزند. از سوی دیگر، زمان زیادی تا جام جهانی 2022 نمانده و به هنگام برگزاری...

28 اسفند 1401

یک پیش بینی نو برای اسکار 2023

مراسم نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 12 مارس 2023 (21 اسفند) در تئاتر دالبی در هالیوود برگزار می گردد

3 اسفند 1401

کاربرد پنهانی کلاه ها و آینه ها در سریال وست ورلد

فصل دوم سریال وست ورلد با افشای حقیقت پشت کلاه های پارک دلوس همه چیز را تغییر داد. حالا در فصل چهارم اتفاق مشابهی درباره آینه ها افتاده و وست ورلد یک بار دیگر استعاره بی نظیری برای مخاطبان به وجود آورده است.

16 مرداد 1401

6 راه چاره آسان برای استفاده درست از شبکه های اجتماعی

آیا شما هم روزتان را با سر زدن به شبکه های اجتماعی آغاز می کنید؟ شب ها قبل از خواب، آخرین کاری که انجام می دهید چک کردن شبکه های اجتماعی است؟ احتمالا زیاد شنیده اید که این کار چقدر مضر است و سلامت جسم و روح شما را به خطر می اندازد. اما این روزها کنار گذاشتن...

19 تیر 1401

چه بر سر اولین فیلم بایوشاک آمد که درنهایت به نتیجه نرسید؟

فیلم هایی که از روی بازی های ویدئویی اقتباس می شوند، معمولا شرایط جالبی در سینما ندارند. به همین علت غصه خوردن برای فیلم هایی در این حوزه که نتوانستند روی پرده سینما را ببینند، شاید خیلی کار منطقی نباشد. منظور این نیست که این پروژه ها حتما به فاجعه ختم...

5 خرداد 1401

برترین فیلم های علمی تخیلی سال 2021

هر کدام از ژانر های مختلف فیلم جذابیت های مخصوص خودشان را دارند. اما اگر هدفتان این است که فکرتان را از چیز های اطرافتان کاملا آزاد کنید و دست کم یکی دو ساعت به جهان های دیگری غیر از این جهان پرواز کنید، فیلم های علمی تخیلی برترین پیشنهاد برای شما هستند....

19 فروردین 1401

نقد فیلم سوپرمن (1978)؛ پایه گذار سنت سینمای ابرقهرمانی

تاریخ سینمای ابرقهرمانی به دو بخش تقسیم می گردد: قبل و بعد از سوپرمن (1978). منطق پشت این ادعا را می توان با نگاهی ساده به فیلم های ابرقهرمانی قبل از سوپرمن درک کرد. تا سال 1978 هر فیلمی که در ژانر ابرقهرمانی ساخته شده بود یا کیفیت ساخت پایین داشت (مثل فیلم سیاه...

19 بهمن 1400

اولین تصاویر از سکانس های برفی جشن سربرون

تهران (پانا) - فیلمبرداری سریال جشن سربرون به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی حسن نجاریان که در مرکز سیمافیلم تهیه می گردد، به خاوران رسید.

29 اردیبهشت 1400

داریوش ارجمند: یاور هیچ شباهتی به حشمت فردوس ندارد

برنا/ پس از پخش چند قسمت ابتدایی سریال یاور بسیاری بر این عقیده اند که کاراکتر یاور در این سریال با بازی داریوش ارجمند شباهت زیادی به کاراکتر حشمت فردوس در سریال ستایش دارد که داریوش ارجمند تأکید دارد هیچ شباهتی بین این دو کاراکتر وجود ندارد.

26 اردیبهشت 1400

ساب وی چگونه به یکی از معروفترین فست فودهای دنیا تبدیل شد؟

ساب وی (Subway) بیش از 44 هزار شعبه در بیشتر نقاط دنیا دارد. رستوران های وابسته به این برند انواع ساندویچ های ساب مارین، سالاد و همچنین اسنک و نوشیدنی را ارائه می دهند.

11 آذر 1399

انیمیشن کلاغ به مرحله متحرک سازی رسید

فیلم انیمیشن کلاغ از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی اهورا شهبازی، در مرحله متحرک سازی واقع شده است.

30 آبان 1399

حمله تازه کیهان به پایتخت

روزنامه کیهان نوشت: منابع خبری گزارش دادند که سیروس مقدم کارگردان مجموعه پایتخت برای ساخت فصل هفتم این سریال جهت پخش در نوروز 1400 با تلویزیون مذاکره نموده است!

4 شهریور 1399

افزایش 65 درصدی تماشای آنلاین فیلم و استقبال از تماشا در تلویزیون های خانگی

بیشتر از یک­ ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران می­ گذرد. در این مدت اقدام­ های زیادی در سطوح مختلف مدیریتی برای کنترل این بیماری انجام شده و مهم ترین آن از سوی مردم یعنی حفظ قرنطینه خانگی رقم خورده است.

11 خرداد 1399

رضایت مخاطبان تلویزیون از پایتخت 6 20 درصد کاهش یافت

رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما از دقت و صحت نظرسنجی صداوسیما نسبت به شبکه های تلویزیونی جهان توضیحاتی ارائه کرد.

9 خرداد 1399
تعداد: (25)