روانشناسی

بهترین گجت های سونی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 19 محصول گران قیمت اما فوق العاده

در جهانی که هر روز شاهد پیشرفت های شگفت انگیز فناوری هستیم، سونی به عنوان یک نام آشنا و محبوب قدم های استواری را برای ارتقاء تجربه دیجیتالی ما بر می دارد. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به بررسی بهترین گجت های هوشمند سونی در خبرنگاران بپردازیم و...

4 فروردین 1403

بمب افکن بدون سرنشین هایپرسونیک آینده

نیروی هوایی ایالات متحده در حال کار بر روی پروژه ای به نام Project Mayhem است تا یک بمب افکن هایپرسونیک را توسعه دهد که می تواند موشک هایی را با سرعت بیش از 10 ماخ حمل کرده و شلیک نماید.

2 فروردین 1403

دستگاه لاغری و انواع مدل های آن

دستگاه لاغری ابزاری است که برای کاهش وزن و سایز بدن به کار می رود. انواع مختلفی از دستگاه های لاغری وجود دارد که هر کدام از آن ها از مکانیزم های متفاوتی برای چربی سوزی و تناسب اندام استفاده می نمایند.

17 اسفند 1402

آیا دوره فیلم های کمدی رمانتیک به سر آمده است؟

فیلم های کمدی رمانتیک از دوران کلاسیک هالیوود پرطرفدار هستند. این ژانر در دوره ای این قدرت را داشت که مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. کیست که قصه عاشقانه را دوست نداشته باشد؟ آن هم آن تصویر رویایی ای که از عشق بر پرده سینما در فیلم های کمدی رمانتیک هالیوود...

8 اسفند 1402

اتفاق عجیب برای یک خواهر و برادر در آذران

خواب بهمنه به علت شدت خستگی به درازا می کشد و در واپسین لحظات بهمن که اسفند از راه می رسد، خواهرش را که در خواب است، بیدار نمی کند و می گذرد.

5 اسفند 1402

نقش مخرب آلودگی صوتی بر آبزیان و محیط زیست دریا

هر وقت صحبت از آلودگی دریا می گردد، معمولا فکر ها درگیر آلودگی ناشی از فاضلاب های تخلیه شده به اقیانوس ها و دریاها و آلودگی های نفتی یا سموم شیمیایی می گردد؛ در حالی که آلودگی صوتی برای بسیاری از جانداران دریایی به اندازه سایر آلودگی ها خطرناک است.

24 بهمن 1402

هر آنچه که می خواهید در مورد یوگای چشم بدانید

تمرینات چشمی یوگی که یوگای چشم نیز نامیده می شود، حرکاتی هستند که ادعا می کنند عضلات و ساختار چشم شما را تقویت و بهبود می بخشند. افرادی که یوگای چشم را تمرین می کنند، اغلب امیدوارند که بینایی خود را بهبود بخشند، علائم خشکی چشم را درمان کنند و فشار چشم...

21 بهمن 1402

تیگو 7 pro بخریم یا پژو 2008؟ ، قبل از خرید حتما بخوانید!

تیگو 7 pro بهتر است بخریم یا پژو 2008؟ هر دو خودرو در رنج قیمت دو میلیارد تومان قابل خرید هستند. اما کدام یک مناسب مصرف کننده است؟

6 بهمن 1402

بایدها و نبایدهای حمام گربه ، بهترین جایگزین شامپوی گربه چیست؟

گربه ها مانند سگ ها به حمام منظم نیازی ندارند. حمام گربه مواقعی ضروری است که حیوان خانگی شما طبق معاینات و آزمایش تشخیص بیماری ویروسی در گربه یا مسائل پوستی دچار بیماری شده است و نیاز به استحمام منظم با شامپوی دارویی دارد.

25 دی 1402

کاهش وزن با یک کلیک!

ایسنا نوشت: یک اپلیکیشن تازه تنها با ثبت یک تصویر می تواند بگوید دقیقا چه اندازه کالری در غذای شما وجود دارد.

26 آذر 1402

این شهر شگفت انگیز زیر آب ساخته می گردد، عکس

ایسنا نوشت: طرح های ارائه شده به وسیله یک شرکت بریتانیایی، زیستگاه های مجهزی را نشان می دهند که می توانند امکان حضور بلند مدت انسان را در زیر آب فراهم نمایند.

23 شهریور 1402

6 اشتباه رایج در برنامه لاغری ، تا حالا از خودتان پرسیده اید که چرا لاغر نمی شوید؟

شما هم جزو کسانی هستید که می خواهند با روش هایی مانند شام نخوردن یا ورزش کردن بیش از حد و سنگین لاغر شوند؟ از اینکه نتیجه نمی گیرید تعجب می کنید؟

1 تیر 1402

چگونه عمر مفید خود را یک دهه افزایش دهیم؟

بیشتر جوامع در حال پیر شدن هستند و این واقعیتی غیر قابل انکار است با این وجود، در سال های پایانی عمر، احتمال قرار گرفتن در شرایط بدتر زندگی افزایش می یابد؛ یعنی احتمال ابتلا به دیابت، سرطان، بیماری قلبی و زوال عقل. در نتیجه، ما باید بر روی تعداد سال هایی...

18 خرداد 1402

برترین نوع فرش ماشینی کدام است؟ از کجا بخریم؟

برترین مارک فرش ماشینی بستگی به نیازهای مصرف کننده و ویژگی های مخصوص آن فرش دارد.

5 خرداد 1402

8 ماده غذایی برای کاهش درد زانو

دردهای زانو با مراقبت و استراحت به طور کامل رفع می شوند اما برخی دردها هم احتیاج به پیگیری های جدی تر و حتی مراجعه به پزشک دارند.

15 اردیبهشت 1402

چرخه رنگ را در طراحی دکوراسیون بشناسید

با دانستن تئوری رنگ ها، استفاده درست و اصولی از آن ها را در دکوراسیون یاد بگیرید.

5 اردیبهشت 1402

غذا هایی که نباید قبل از خواب بخورید

بعضی از مواد غذایی به علت ویژگی های ذاتی که دارند می توانند بر مقدار و کیفیت خواب تاثیر بگذارند.

7 فروردین 1402

گرم ترین نقطه زمین کجاست؟

آیا تا به امروز به این فکر نموده اید که گرم ترین نقطه کره زمین کجاست؟ اگر پاسخ این سوال را نمی دانید، بسیار متعجب خواهید شد. زیرا که گرم ترین نقطه کره زمین جایی نیست جز منطقه کلوت شهداد کرمان در ایران.

4 فروردین 1402

این وسیله مقرون به صرفه در دکور خانه را دست کم نگیرید

در سبک زندگی امروزی در آپارتمان هایی که کوچک و کوچکتر می شوند شاید دیگر نتوان فضای جداگانه ای از خانه را به غذا خوردن اختصاص داد.

29 بهمن 1401

خرید هد لامپ ، توجه به ویژگی های مهم این وسیله مسافرتی

زمانی که قصد رفتن به سفر در دل طبیعت را دارید باید لیستی از لوازم مورد نیاز که لازمه هر سفر طبیعی است، داشته باشید و آن را تهیه کرده تا بتوان سفری راحت و خوب را سپری کنید. از این لوازم می توان به چادر، کیسه خواب، کوله پشتی، کفش و از همه مهمتر لامپی کوچک که...

19 دی 1401
تعداد: (69)